Health Development

Condiții generale

Prin efectuarea unei programări, respectiv prin accesarea serviciului de Consultații Online, vă exprimați acordul dumneavoastră privind respectarea Termenilor și Condițiilor de mai jos.

HEALTH DEVELOPMENT SRL  (în continuare „HEALTH DEVELOPMENT SRL ”) va putea modifica prezentul document în funcție de evoluția legislației în domeniu. Documentul va fi accesibil Pacienților pe site-ul www.hdsportsmed.ro.

Prin intermediul prezentului document dorim să vă informăm cu privire la principiile și principalele reguli pe care trebuie să le respectați pentru a putea beneficia de serviciul consultații online.

Consultațiile online oferite sunt:

  1. Protocol complet de medicină sportivă
  2. Consiliere esențială și planificare în medicină sportivă

Condițiile de accesare ale serviciului de consultații online cuprind o serie de reguli minimale care se completează cu prevederile legislației în vigoare (ex. H.G. nr. 252/2020 privind stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății pe perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României).

Datele de identificare ale HEALTH DEVELOPMENT SRL

HEALTH DEVELOPMENT SRL cu sediul social în Str. Zizin 11 Bl. V40 Sc. 2 Et. 2 Ap. 35 ,sector 3, București, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J40/7370/2018, CUI 39404527, adresa de e-mail: dromersenol@gmail.com, număr de telefon: +40 722.464.460 este operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Definiții

  • Consultații Online – consultații virtuale care se referă la orice formă de interacțiune între Pacient și Medic, folosind orice medii de comunicare și/sau schimb de informații medicale sau non-medicale, altele decât întâlnirea fizică dintre cele două părți;
  • Pacient – persona care utilizează serviciul de Consultație Online oferit de HEALTH DEVELOPMENT SRL;
  • Medic – medicul care prestează servicii în numele și/sau pentru HEALTH DEVELOPMENT SRL;
  • Contract – acordul de voință dintre Pacient și HEALTH DEVELOPMENT SRL, cu privire la prestarea serviciului de Consultație Online prin efectuarea unei programări, respectiv prin accesarea serviciului de Consultație Online;
  • Termeni și condiții – sunt toate dispozițiile prevăzute în continuare care se aplică accesării serviciului Consultație Online.
  • Accesarea serviciului de Consultații Online – prin continuarea demersurilor ce țin de realizarea unei Consultații Online din partea Pacientului (trimitere de documente, realizarea de plăți sau orice altă activitate care are ca scop continuarea procesului de Consultație Online), Pacientul își asumă că a înțeles și că acceptă Termenii și condițiile, sumele de plată, riscurile și limitările acestui tip de servicii și își dă acordul pentru a continua aceste demersuri.

Cerințe tehnice

Pentru a putea beneficia de serviciul Consultație Online, trebuie să vă asigurați că dețineți infrastructura tehnică necesară, respectiv:

  • laptop cu o cameră web și un microfon, funcționale sau calculator cu o cameră web și un microfon, funcționale sau un telefon inteligent o cameră web și un microfon, funcționale;
  • acces la internet. În acest sens, Pacientul suportă orice costuri necesare în acest scop;
  • acces la o adresă de e-mail;
  • HEALTH DEVELOPMENT SRL nu garantează compatibilitatea dispozitivului dumneavoastră cu platformele prin care se va presta serviciul de Consultație Online.
  • Toate cerințele tehnice trebuie să fie pregătite și funcționale la data și ora stabilite pentru Consultația Online.

Programare

Serviciul Consultație Online poate fi accesat de către Pacienți în funcție de programul afișat în dreptul medicului, iar programările se vor face în funcție de disponibilitatea Pacienților și a Medicului.

HEALTH DEVELOPMENT SRL va putea modifica programul de funcționare după cum va considera de cuviință.

Accesarea serviciului de Consultație Online se efectuează pe bază de programare și plată online pe site, în interiorul intervalului orar menționat la punctul anterior.

Confirmarea programării

În mod excepțional, programarea poate fi decalată, atunci când Medicul acordă îngrijiri în cazuri prioritare din punct de vedere medical sau în cazuri care necesită o atenție sporită.

Pentru urgențe medicale va rugăm să va adresați celei mai apropiate unități medicale cu profil de urgență. Urgențele medicale pot include accidentarea sau îmbolnăvirea acută, care necesită acordarea primului ajutor calificat și/sau a asistenței medicale de urgență, la unul sau mai multe niveluri de competență, după caz. Ea poate fi urgență cu pericol vital, unde este necesară/sunt necesare una/mai multe resurse de intervenție în faza prespitalicească, continuând îngrijirile într-un spital local, județean ori regional, sau urgență fără pericol vital, unde îngrijirile pot fi efectuate, după caz, cu sau fără utilizarea unor resurse prespitalicești, la un centru ori cabinet medical autorizat sau, după caz, la un spital.

HEALTH DEVELOPMENT SRL nu este autorizată ca Unitate de Primiri Urgențe.

Anularea programării

Pacientul înțelege și acceptă că trebuie să anunțe dacă nu mai poate să onoreze programarea pe care a făcut-o cu cel mult 24 de ore înainte de ora fixată pentru Consultația Online.

Pacientul înțelege și acceptă că în situația în care nu anulează sau reprogramează Consultația Online în termenul menționat mai sus, întreaga sumă achitată va fi reținută de HEALTH DEVELOPMENT SRL.

Consultațiile Online care au loc în mai puțin de 24 de ore de la momentul programării nu pot fi anulate, ci doar reprogramate și, implicit, sumele de bani achitate nu vor fi returnate (excepție fac situațiile de caz fortuit sau de forță majoră).

Pacienții au dreptul la o singură reprogramare a Consultației Online.

Costul serviciului și modalitatea de plată

Informații despre accesul Pacienților la Medicii și costurile serviciului Consultație Online se obțin de la HEALTH DEVELOPMENT SRL prin mijloacele de contact puse la dispoziție pe site.

Plata contravalorii serviciului de Consultație Online se face în prealabil, iar Pacientul va primi pe mail confirmarea si factura aferenta consultației alese.

Pacientul înțelege și acceptă că HEALTH DEVELOPMENT SRL nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile în care solicitarea de plată nu a fost primită de Pacient din motive ce nu țin de HEALTH DEVELOPMENT SRL.

Consultație online

Consultațiile Online se vor desfășura prin intermediul platformei Zoom.us, Microsoft Teams sau cu ajutorul aplicațiilor de e-mail.

HEALTH DEVELOPMENT SRL își propune să acorde serviciile sale prin intermediul Consultației Online la cele mai înalte standarde de calitate. În cazuri excepționale, rezultatul serviciilor prestate de Medic poate să difere de rezultatul dorit de Pacient. Vă reamintim că obligația medicală este o obligație de diligență, la nivelul actual de cunoștințe, fiind imposibil să garantăm rezultatul serviciilor oferite. Întotdeauna pacientul are dreptul să primească o a doua opinie medicală.

Durata unei Consultații Online este conform consultației alese.

  1. Protocol complet de medicină sportivă – 50 min
  2. Consiliere esențială și planificare în medicină sportivă – 30 min

Va rugăm ca, pe lângă asigurarea condițiilor tehnice menționate mai sus, să va aflați într-o încăpere fără zgomot de fundal și să aveți pregătite întrebările legate de afecțiunea dumneavoastră.

Transmiterea și primirea unor documente

HEALTH DEVELOPMENT SRL vă poate trimite pe adresa de e-mail confirmată de dumneavoastră diferite documente, chiar și prescripții medicale (rețetă), dacă este cazul.

De asemenea, dacă Pacientul dorește să transmită documente (ex. istoric medical) către HEALTH DEVELOPMENT SRL sau Medic va utiliza adresa de e-mail pusă la dispoziție de acesta.

HEALTH DEVELOPMENT SRL nu își asumă răspunderea în situația în care e-mailurile care conțin documente sunt interceptate și, implicit, datele transmise prin acest canal sunt compromise.

Rezerve și limitări

Având în vedere lipsa unei legislații clare și cuprinzătoare în legătură cu serviciul de Consultații Online, Pacientul înțelege și acceptă că serviciul oferit HEALTH DEVELOPMENT SRL și prestat de Medic, deși este întreprins cu maximă diligență și implicare, nu reprezintă o consultație medicală în sensul acceptat de legislația din România, ci o opinie medicală.

Pacientul înțelege și acceptă că acest tip de serviciu poate avea anumite limitări ale actului medical, ca urmare a lipsei interacțiunii fizice între Medic și Pacient.

Pacientul înțelege și acceptă că HEALTH DEVELOPMENT SRL nu își asumă răspunderea pentru securitatea mijloacelor de transfer de date sau de comunicație utilizate (ex. cele menționate în cuprinsul capitolului „Cerințe Tehnice”).

Pacientul înțelege și acceptă că pot exista cazuri în care, din motive tehnice care nu țin de niciuna dintre părți, nu se va putea presta serviciul de Consultație Online deloc sau în condiții de proastă calitate, generate de conexiunea slabă la internet, întreruperi de curent electric etc., situație în care Consultația Online va fi reprogramată sau anulată, cu returnarea contravalorii către Pacient.

Pacientul înțelege și acceptă că dacă nu va fi prezent la data și ora la care a fost programată Consultația Online și/sau nu acceptă conexiunea video întreprinsă de HEALTH DEVELOPMENT SRL sau/și Medici pentru mai mult de 15 minute de la ora programată pentru Consultația Online, programarea se anulează și suma plătită nu va fi restituită.

Notificări

Transmiterea notificărilor, facturilor, corespondenței purtate cu Pacientul de către reprezentanții HEALTH DEVELOPMENT SRL, se va face la datele de contact menționate de Pacient și/sau declarate prin alte canale (ex. în timpul Consultației Online).

Comunicările de tip sms sau e-mail, fără a se limita la programările solicitate, rezultatul Consultației Online, prescripțiile medicale etc., informări privind procedurile operaționale/ HEALTH DEVELOPMENT SRL, care au impact asupra modalității de desfășurare a serviciului de Consultație Online, nu au caracter promoțional, scopul acestora fiind de a asigura o bună desfășurare a serviciului solicitate de Pacient.

Drepturile pacienților

În calitate de Pacient, beneficiați de următoarele drepturi, potrivit dispozițiilor legale:

  • dreptul la informație medicală;
  • dreptul la confidențialitate și viață privată;
  • dreptul să alegeți cele mai sigure metode privind sănătatea reproducerii;
  • dreptul la tratament și îngrijiri medicale corespunzătoare;
  • dreptul de a cere o altă opinie medicală;
  • dreptul la consultații preventive;
  • dreptul la despăgubiri în cazurile de malpraxis;
  • dreptul de a vă exprima consimțământul în cazul în care acesta este cerut de lege.

Politica de retur

Cumpărătorul are dreptul să renunțe la un Serviciu, respectiv să primească banii înapoi în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri. Potrivit prevederilor OUG nr.34/2014, perioada de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 (paisprezece) zile din ziua încheierii contractului, dacă programarea consultației online intervine numai după 14 zile de la plasarea Comenzii și plata Serviciului ales.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail.

Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata astfel: pentru Comenzile achitate cu cardul de debit sau de credit – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata.

Condiții returnare Servicii:

  • Consultația odată stabilită poate fi reprogramată doar 1 dată. În cazul neonorării acesteia din cauza pacientului, HEALTH DEVELOPMENT SRL își rezervă dreptul de a bloca programările ulterioare.
  • Pentru returnarea contravalorii serviciilor de consultație online, HEALTH DEVELOPMENT SRL recomandă ca acestea să fie anulate de către pacient cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de data programării acestora.
  • Medicul pentru care ați achiziționat consultațiile online își va aloca timp în programator pentru aceasta și, ca atare, HEALTH DEVELOPMENT SRL nu poate încuraja anularea acestora cu mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de programare.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe site www.hdsportsmed.ro.

Plângeri și reclamații

În cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile, va rugăm să ne detaliați cazul dumneavoastră la adresa dromersenol@gmail.com. Vom prelua mesajul dumneavoastră și vom investiga cele relatate, urmând să vă răspundem, în scris, în cel mai scurt timp.

În scopul soluționării unor eventuale neînțelegeri între dumneavoastră, în calitate Pacient consumator și HEALTH DEVELOPMENT SRL, în calitate de prestator de servicii, vă informăm că puteți formula o sesizare către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului. Mai multe informații regăsiți pe site-ul https://anpc.ro/.

Pacienții și HEALTH DEVELOPMENT SRL au obligația de a cunoaște și respecta dispozițiile legale aplicabile, respectiv Legea nr. 95/2006, Legea nr. 46/2003, Hotărârea de Guvern nr. 252/2020 și actele legislative conexe, Pacienții neputând invoca în apărarea lor necunoașterea legii.